טיולי איכות בתאילנד

Ko Tachai – Tachai Island

Ko Tachai או Tachai island הוא אי קטן ובתולי הנמצא בים אנדאמן, בערך במחצית המרחק שבין איי סורין לאיי סימילאן.

Ko Tachai נמצא כ 165 ק"מ צפונית לפוקט וכ 65 ק"מ צפונית מערבית ל Khao Lak. העובדה שהאי מבודד ומרוחק יחסית מאיים אחרים שימרו בצורה מצויינת את האי וריף האלמוגים שמסביבו – והוא נחשב כיום לאתר הצלילה הטוב ביותר בתאילנד.

מבחינה פורמלית ואדמיניסטרטיבית – האי Ko Tachai שייך לקבוצת איי סימילאן. למרות ההשתייכות הפורמלית הזו – חלק ניכר מהסיורים אליו באים מאיי סורין (הנהדרים כשלעצמם).

גם אנחנו ביקרנו באי כחלק מטיול צלילה (שנורקלינג) שערכנו באיי סורין ואת התאור של הטיול לאיי סורין תוכלו לקרוא כאן באתר ==> כתבה על הטיול לאיי סורין.

הערה חשובה: איי סורין וקו טאצ'אי פתוחים לביקורים וצלילות מתחילת חודש נובמבר ועד סוף אפריל

אין מילים בפי לתאר את יופיו של האי הזה – ללא ספק האי היפה ביותר שלי יצא לראות בחיי. חול רך ולבן ומי ים בצבעים שניתן לראות רק בחלומות.

האי Ko Tachai ידוע באיכות ריף האלמוגים וכן בעושר רב של דגים שונים. ייחודו הוא בזה שכאן יש ריכוז לא קטן של דגים גדולים כמו mantra rays, nurse shark, leopard shark, צבי ענק ועוד. בחודשים אפריל מאי ניתן לצפות ב whale shark הנמצאים באזור – כך שצלילת בלונים (scuba)
הינה חוויה מיוחדת ויוצאת דופן.

אנחנו הסתפקנו בשנורקלינג וגם זו היתה חוויה מיוחדת שאסור לפספס.

מעבר לשנורקלינג עצמו שהיה מהנה מאד, הסתלבטנו על החוף המקסים, שחינו בים וגם ערכנו טיולים ביער המכסה את האי.

מסתבר שבאי יש סוג מיוחד של סרטנים המשמיע קולות כמו של תרנגולת ולא רק ששמענו אותם אלא גם ראינו כמה "חבר'ה" מסתתרים בין העצים.

בין לבין גם אכלנו ארוחת צהריים טובה, קינחנו בפירות וגלידה והעברנו את הזמן בנעימים.

כפי שציינתי, את הטיול ל Ko Tachai ערכנו במסגרת טיול גדול יותר לאיי סורין. בתחילה חשבנו לעשות את הטיול באופן עצמאי –
כלומר, לנסוע ברכב שלי לעיירה Kura Buri, משם לעבור לאיי סורין. לאחר מחשבה – לקחנו טיול של חברה תאילנדית הממוקמת בעיירה ומתמחה בסוג הזה של טיולי שנורקלינג.

לפני כ 7 שנים ביקרתי באיי סורין באופן עצמאי ומאחר שהפעם בחרנו לקחת את הטיול שהוצע ע"י החברה, הייתי יכול להשוות בין 2 הדברים.

אני יכול לומר בפה מלא – ההחלטה לקחת את הטיול של החברה היתה החלטה מצויינת. התנאים והארגון היו פשוט מעולים והכל דפק כמו שעון שוויצרי.

תיאור הטיול בקצרה: יצאנו מבנגקוק בערך ב 9:30 בערב. הנסיעה היתה באוטובוס מפואר ביותר (אפילו מסג' בגב הכסא). מוקדם בבוקר הגענו לעיירה Kura Buri שם אכלנו ארוחת בוקר.

לאחר מכן, עלינו ל speed boat ותוך כשעה הגענו לאיי סורין. ההפלגה היתה חלקה מאד ונעימה. בהגיענו, קיבלנו את כל הציוד הדרוש ללינה ושנורקלינג ועוד לפני ארוחת הצהריים יצאנו לסיור הצלילה הראשון.

השייט לאזורי הצלילה מתבצע בסירות לונג-טייל נוחות מאד. אזורי הצלילה מסומנים במצופים. בכל אזור משנרקלים כ 20-30 דקות ולאחר מכן חוזרים לסירה ומשייטים לאתר אחר. כל סיור שנורקלינג כזה לוקח כשעתיים שהם מבקרים ב 2-3 אתרי צלילה שונים.

שהינו יומיים וחצי נטו על איי סורין ובמסגרת אותם ימים ערכנו גם ביקור בשבט צועני הים – ה Moken.

במסגרת אותם ימים ערכנו גם את הטיול ל Ko Tachai. השייט אליו, גם הוא בספיד בואט, לקח כשעה. על האי עצמו יש בונגלוס,
מסעדה, מקלחות ושירותים – הכל נקי ומסודר. הטיול כולו כלל כלכלה מלאה, ז"א – 3 ארוחות מכובדות ליום ופינוקים שונים, כולל באי Ko Tachai ולאורך כל הדרך.

אין מה לומר – היה תענוג לעלות חזרה לסירה לאחר צלילה ולראות את צוות המדריכים ממתין עם פלחי אננס ואבטיח קר…..  😉

תאמינו לי שאני יודע שקניית שמאטעס וחולצות טריקו מזוייפות ב MBK זה גם סוג של חוויה (לחלק מהאנשים) – אבל את אותם דברים אפשר לקנות גם בשוק ברמלה.

ביקור באיים כמו איי סורין ו Ko Tachai זו חוויה של פעם בחיים ואם אתם אוהבים את עצמכם – תעשו את זה. זה לא חייב לבוא על חשבון ה MBK …… אפשר גם וגם …… 😀

כדי שלא תחשבו שאתם התיירים היחידים המבקרים באיים הללו, צילמתי זוג תיירים ששכבו על-ידי על החוף ב Ko Tachai (הילד שלהם בדיוק נכנס לשחות בים כל שהוא לא בצילום).

חשוב לדעת:

♦ האי Ko Tachai (וכן איי סורין) משולב בטיול שהוא לדעתי הטיול האולטימטיבי בתאילנד – "טיול מחוף לחוף" – מבנגקוק ועד קראבי (או כל יעד אחר בדרום) !!

חודש נובמבר מתקרב ובא ו 2 אתרים משובחים אלה נפתחים לקהל. ניתן להזמין חבילות שנורקלינג לאיי סורין, קו טאצ'אי ואיי סימילאן דרך האתר במחירים מיוחדים או לשלב חבילת שנורקלינג באחד מטיולי האיכות החדשים שלנו באזור הדרום.

לתשומת ליבכם: ניתן לשלב חבילת שנורקלינג באי Ko Tacahai בתוכניות טיולי האיכות שלנו בדרום תאילנד וכן בתוכנית הטיול האולטימטיבי בתאילנד – "הטיול מחוף לחוף"
** המטיילים שלנו זכאים לרכוש חבילת שנורקלינג בהנחה ניכרת

לקריאת תוכנית "הטיול מחוף לחוף", לחץ על הקישור ==> הטיול מחוף לחוף

לתוכניות טיולי האיכות הפרטיים שלנו בדרום תאילנד ⇐ לחץ לקישור

לקריאת כל תוכניות טיולי האיכות הפרטיים שלנו תאילנד ==> כל מגוון טיולי האיכות שלנו בתאילנד

ליצירת קשר לתכנון טיול איכות פרטי ברמה גבוהה ==> צור קשר

כרגיל – שלל תמונות יפות מהאי Ko Tachai תוכלו לראות בסרטון המצורף. ……….  תהנו !!

שלח קישור למאמר "Ko Tachai – Tachai Island"

Khao Lak  |   אזור פנג-נה  |   איים מיוחדים בדרום תאילנד  |   פוקט  |   קראבי  |   קראבי – אטרקציות ביבשה  |   קראבי – איים וחופים  |   שמורת קאו סוק

בניית אתרים | GalD
חזור למעלה
כל הזכויות במידע ובכלל זה תמונות וחומרים המופיעים באתר מוגנים בזכויות יוצרים.
העתקה, שכפול, הפצה, יצירת קישור לצורך הפצה או פרסום בדרך כלשהי, אסורים למעט אם ניתן לכך אישור נפרד מפורש ממני מראש ובכתב.