טיולי איכות בתאילנד

קו צ'אנג – ריזורטים ובתי מלון

בקו צ'אנג יש מגוון רחב מאד של אפשרויות לינה – החל מבתי מלון טובים ואיכותיים דרך ריזורטים בינוניים למדי וכלה בריזורטים פשוטים ובסיסיים וגם לינה משפחתית (Home Stay).

כל אפשרויות הלינה/שהייה מפוזרות לאורך החופים
השונים כאשר לכל חוף יש את האווירה המיוחדת והשונה שלו וכמובן שגם תנאי הלינה והמחירים מגוונים ושונים – החל מבתי מלון טובים וחדרים איכותיים באלפי באטים ללילה וכלה בבונגלוס בסיסיים ללא מיזוג אוויר במאות באטים ללילה ואפילו לינה משפחתית < Stay.

 

לתשומת לב המטיילים שלנו – סרקנו בקפידה את
רוב רובם של הריזורטים ברמה הגבוהה יותר שיש בקו צ'אנג ובחרנו עבור המטיילים שלנו את הטובים ביותר !!

בקרוב יעלו לאתר תוכניות הטיולים החדשות שלנו מבנגקוק לקו צ'אנג (דרך פאטאיה)

 

חשוב גם לציין שברוב הריזורטים יש סוגי חדרים
שונים – הם נבדלים לא רק בגודל החדר ובאיבזור אלא גם בקירבה לחוף – ואם אתם מזמינים בעצמכם – מאד רצוי לוודא מראש מה אתם מזמינים.

שימו גם לב להערה מאד חשובה בהמשך הכתבה בנוגע למיקום החדר !!

 

רוב רובם של הריזורטים ובתי המלון נמצאים בצד המערבי
והמתוייר של קו צ'אנג מכיוון שבצד זה של קו צ'אנג נמצאים רוב החופים החוליים של האי –  אך גם בצד המזרחי והבלתי מתוייר יש מספר ריזורטים ואפשרויות לינה טובות ומעניינות
.
לכתבה שלי על הצד המזרחי של קו צ'אנג ⇐ לחץ לקישור (הכתבה תעלה לאתר בקרוב)

 

האורחים של בתי המלון והריזורטים שבצד המזרחי
של קו צ'אנג הם בעיקר משפחות תאילנדיות או בעלי יאכטות המשתמשים במעגנים שנמצאים בחלק מהריזורטים הללו – כאן לא תמצאו תיירים שגרתיים והאווירה מיוחדת ושונה אם כי אני חייב לציין שתייר ללא רכב פרטי יתקשה להסתדר באזור הזה של האי

 

 

הערה חשובה ביותר !! יש בקו צ'אנג בתי מלון
המחולקים ל 2 אגפים – אגף אחד של המלון נמצא מצידו האחד של הכביש (למשל ב White Sand Beach) וממש על החוף ואילו האגף השני של אותו מלון נמצא מעבר לכביש ולא על החוף !!

לטעמי האישי זו תחושה שונה לגמרי עבור מי שבא לנופש ורוצה לחוש את הים, את רעש הגלים ואת האוויר המלוח ולא מעוניין להיות מנותק ולחצות כביש בדרכו אל החוף. לכן – במידה ואתם מזמינים בעצמכם ולא מכירים את המלון והחוף – שימו לב לנקודה החשובה הזו !!

לינה משפחתית (Home Stay) בקו צ'אנג: במסגרת
השיטוטים שלנו ברחבי קו צ'אנג נתקלנו במשפחה תאילנדית חביבה ביותר שבבעלותה Home Stay המשקיף על מזח Bang Bao ונקרא Khao Nok Home Stay

המשפחה היתה חביבה ביותר והבטחתי לכתוב כמה מילים והנה אני מקיים את הבטחתי ….. מדובר בריזורט חמוד אך פשוט ובסיסי המוחזק ומנוהל ע"י משפחה תאילנדית חביבה ביותר המתגוררת באי כבר מספר דורות.

זהו הריזורט הדרומי ביותר בקו צ'אנג ויושב ממש על המים
וממנו נשקף מראה יפה של מפרץ Bang Bao והמזח המפורסם שבמקום.

הדרך ההגעה ל Khao Nok Home Stay – ממש לפני הגיעכם לצומת ממנה תפנו למזח Bang Nao, פנו ימינה לכיוון ריזורט בשם Nirvana ותמשיכו עם הדרך עד סופה – כאן נמצא ה Home Stay וגם מקדש קטן לזכרו של אבי הצי התאילנדי – האדמירל Krom Luang Chumphon Khet Udomsak  – ונבנה כדי להנציח את זכרם של המלחים התאילנדים שנפלו במלחמת העולם השניה בקרב על קו צ'אנג.

כפי שציינתי – הריזורט הוא בסיסי ביותר, ללא מיזוג אוויר
ומתאים לקהל צעיר המחפש חווייה שונה במקצת. רצוי להצטייד בקטנוע כי אין תחבורה ציבורית באזור אך בעלי הריזורט ישמחו להקפיץ אותם בסירת לונגטייל למזח Bang Bao הסמוך.

 

 

סיכום: בקו צ'אנג תוכלו למצוא שפע גדול של
אפשרויות לינה ברמות שונות – בתי מלון, ריזורטים, אכסניות ו Home Stay – כל אחד על פי טעמו וכיסו.  כל אלה מפוזרים בין החופים השונים והאווירה מאד שונה בין חוף לחוף ולכן אני מציע לבחור קודם כל את החוף בו תרצו לשהות ורק לאחר מכן חפשו את אפשרויות הלינה המתאימות לכם בחוף שבחרתם.

כתבה שלי עם סקירת חופים מלאה ומפורטת תוכלו למצוא בקישור הזה ⇐ לחץ לקישור

לידיעת הגולשים/מטיילים שלנו

בקרוב תעלינה לאתר תוכנית טיול חדשות ומצויינות שתיקחנה אותכם מבנגקוק דרך פאטאיה ועד לקו צ'אנג. בתוכניות טיולים אלה כללתי את המייטב שיש לתאילנד להציע לאורך כל הדרך וכולל כמובן באי קו צ'אנג עצמו. בתום הטיול תוכלו להשאר בקו צ'אנג לנופש איכותי וכמובן אשמח לסייע לכם בבחירת החוף והמלון המתאימים.
קישור לתוכנית הטיול לקו צ'אנג (דרך פאטאיה) ⇐ לחץ לקישור (יעלה בקרוב)

באתר תמצאו מגוון כתבות שלי על כל הנושאים הקשורים לקו צ'אנג: הגעה, המזחים באי, התניידות באי ועוד ; עונות השנה ומזג האוויר ; סקירה על כל חופי האי ; בתי מלון וריזורטים ; פעילויות כייפיות לכל המשפחה ; אטרקציות ומקומות מעניינים לביקור ; הצד המזרחי והלא מתוייר של קו צ'אנג (יעלה בקרוב) ; אטרקציות בדרך לקו צ'אנג (Chantaburi) (יעלה בקרוב) ; שייט יומי לאיים הסמוכים לקו צ'אנג
לחיצה על כל אחד מהקישורים הנ"ל תפתח לכם את הכתבה בנושא

נשמח לראותכם בין מטיילנו ולהעניק לכם חווייה מיוחדת שתשאר חקוקה בזיכרון שנים רבות

קישורים לכתבות נוספות ותוכניות טיול

לתוכניות טיול:
לתוכנית "הטיול מחוף לחוף" – הטיול האולטימטיבי בתאילנד ⇐ לחץ לקישור
לכל תוכניות טיולי האיכות שלנו בכל תאילנד (צפון, מרכז, דרום) ⇐ לחץ לקישור

לכתבות ואינפורמציה:
לכתבות נוספות על קו צ'אנג ⇐ לחץ לקישור 
לכתבות נוספות על איי תאילנד ⇐ לחץ לקישור
לכתבות על כל אזורי תאילנד ⇐ לחץ לקישור
 צור קשר לתכנון טיול איכות פרטי ברמה גבוהה ⇐ לחץ לקישור

 

שלח קישור למאמר "קו צ'אנג – ריזורטים ובתי מלון"


1. קו צ'אנג (Ko Chang)  |   2. קו קוד (Ko Kood)  

בניית אתרים | GalD   
חזור למעלה
כל הזכויות במידע ובכלל זה תמונות וחומרים המופיעים באתר מוגנים בזכויות יוצרים.
העתקה, שכפול, הפצה, יצירת קישור לצורך הפצה או פרסום בדרך כלשהי, אסורים למעט אם ניתן לכך אישור נפרד מפורש ממני מראש ובכתב.
כל הזכויות שמורות © All Rights Reserved
צור קשר
close slider