טיולי איכות בתאילנד
דף הבית » אטרקציות בתאילנד » 5. מזרח תאילנד » 2. טראט (Trat) » 1. קו צ'אנג (Ko Chang) » קו צ'אנג – סקירת חופים – White Sand ו Klong Son (כתבה שניה בסדרה)

קו צ'אנג – סקירת חופים – White Sand ו Klong Son (כתבה שניה בסדרה)

כתבה זו עוסקת בחופים הנמצאים בחלק היותר צפוני של
קו צ'אנג – ה White Sand Beach הידוע והמפורסם שבחופי קו צ'אנג וה Klong Son Beach שאיננו מוכר לרוב התיירים.

הכתבה הראשונה בסידרת הכתבות על חופי קו צ'אנג סוקרת בקצרה את כל החופים עם סיכום על כל חוף והפנייה לכתבה מפורטת על אותו חוף ⇐ לחץ לקישור

בסוף הכתבה תמצאו סרטון שצילמתי על חופי קו צ'אנג כך שתוכלו להתרשם ממראה עיניכם.

 

Klong Son Beach

כאשר תעשו את דרככם מהמזח לאחד החופים המוכרים של
קו צ'אנג, לאחר מספר דקות נסיעה תחצו את Klong Son Village אך יש סיכוי רב שאפילו לא תרגישו בכך מכיוון שאין בו סממני תיירות על הכביש החוצה.

זהו החוף הצפוני ביותר של קו צ'אנג אך איננו מוכר לרוב רובם של התיירים. כאן תמצאו מפרץ קטן ויפה, כפר דייגים מקומי עם מספר קטן של ריזורטים ומאכלס בעיקר מקומיים.

כדי לבקר במפרץ ובחוף, יש לרדת מהכביש הראשי ולפנות
מערבה לתוך אזור המפרץ. אזור החוף מאכלס בעיקר פרוייקט בניה של וילות על החוף לקניה או השכרה (Siam Royal View) וכן מספר מאד מצומצם של ריזורטים.

המפרץ הוא יפה והחוף נחמד אך צר למדי ועטור עצי קוקוס. בחלקו הדרומי יש סלעים כך שאם בחרתם בחוף זה – תנו עדיפות לחלקו המרכזי והצפוני. המפרץ רדוד כך שמתאים מאד לילדים צעירים אך קחו בחשבון שבעונת השפל, מי הים מתרחקים מרחק רב מהחוף.

סיכום: המפרץ מבודד למדי ואין בו כמעט דבר – מתאים למי שמעוניין להתבודד בוילה על החוף ולהתנתק מעומס התיירים שבחופי קו צ'אנג האחרים.

White Sand Beach

לאחר שתחצו את Klong Son Village ממתינה לכם נסיעה
קצרה במורד הצוק וכביש מתפתל שיביא אותכם לחוף White Sand – כאשר באחד מהעיקולים ישנה נקודת תצפית יפה ממנה תוכלו לצפות דרומה.

כאשר הכביש המתפתל והתלול יגיע לגובה פני הים, את פניכם יקבלו  ריזורט בשם KC Grande Resort וחנות 7/11 ואז תדעו שהגעתם לקצהו הצפוני של חוף White Sand – החוף המפותח ביותר, העמוס ביותר ויש כאלה שאומרים שהוא גם הטוב ביותר מבין חופי קו צ'אנג.

מה שפעם היה חוף עם כמה ביקתות פשוטות עבר תנופת
פיתוח גדולה מאד ואת פניכם יקבל רחוב סואן עם שפע חנויות מסוגים שונים, מסעדות, מרכולים, מסג'ים, שווקים, פאבים, בנקים, בתי מרקחת ועוד – הממוקמים בשני צידי הרחוב – הן בחלק הפונה לחוף והן בחלק הפונה לאי.

אמנם מדובר באזור שעבר תנופת פיתוח מואצת והוא עמוס ותוסס למדי – אך אותה תנופת פיתוח עדיין לא הגיעה לרמת המסחור הבלתי-נעימה של חופים מסויימים באיים עמוסי תיירים כמו פוקט וקו סאמוי – וזה לדעתי הדבר שמושך תיירים לעשות את חופשתם בקו צ'אנג.

בחלק הדרומי והפעיל יותר של החוף – הרחוב עובר במקביל
לחוף הים ובמרחק מועט ממנו, מה שלא משאיר הרבה מקום לריזורטים עצמם. עקב כך, יש ריזורטים המפוצלים ל 2 חלקים – חלק מהריזורט ממוקם על החוף וחלקו האחר מנותק מהחוף ונמצא מעבר לרחוב – כדאי להיות מודעים לעובדה זו כאשר מבצעים הזמנה למלון !!

 


חוף הים
: חוף הים עצמו אמנם נחשב לאחד הטובים ביותר
שבקו צ'אנג, אך לדעתי איננו משתוותה לחופים היפים שניתן למצוא בדרום תאילנד.

מדובר על רצועת חוף ארוכה ורחבה מספיק במיוחד בשעות השפל, אך קחו בחשבון שהצד הדרומי הוא מסולע ופחות טוב מאשר החלק המרכזי והצפוני של החוף.

בחוף יש עצים רבים (קזוארינות ודקלים) המספקים צל
כך שניתן לבלות שעות ארוכות על החוף מבלי להצלות בשמש, וכן כסאות נוח השייכים לבתי המלון והריזורטים. כמו כן, לכל בתי המלון והריזורטים ישנן מסעדות ופאבים הממוקמים על החוף ובשעות הערב המוקדמות החוף הופך למסעדה אחת גדולה עם שפע מאכלים המוגשים במסעדות השונות הממוקמות על החוף.

אזור קו צ'אנג מוגדר כשמורה ולכן לא תמצאו בו ספורט ימי כגון אופנועי ים, "בננות", מצנחים וכדומה כפי שניתן למצוא בהואה הין, פאטאיה, פוקט וכדומה – אבל תוכלו להתפנק במסג' במקומות שונים לאורך החוף.

סיכום: ה White Sand beach הוא החוף המפותח ביותר
בקו צ'אנג וחוף הים נחשב בעיני רבים לטוב מבין חופי האי. הרחוב עם שלל החנויות, מסעדות, מסג'ים וכדומה נמצא ממש צמוד לבתי המלון ובהליכה רגלית קצרה תוכלו למצוא את כל הדרוש לכם בחופשה. כאן תמצאו בתי מלון וריזורטים בכל הרמות אך בתי מלון לוקסוס וברמה מאד גבוהה כפי שיש בהואה הין, פוקט, קו סאמוי, קאו לאק וכדומה – תתקשו למצוא כאן.

אחד החסרונות של ה White Sand beach הוא שהמרווח
בין שיפולי ההר ובין חוף הים הוא קטן, מה שמשאיר שטח מועט לבניה ופיתוח. כל פיסת אדמה באזור כבר נוצלה לבניה ואם גם בעתיד לא תותר בניה לגובה (כרגע לא ניתן לבנות יותר מ 4 קומות) – אין לאזור עתודות קרקע נוספות לפיתוח וזו מגבלה רצינית.

חוף זה מתאים הן למשפחות והן לזוגות ובודדים, רק קחו בחשבון שלחוף זה מגיעות רוב קבוצות המטיילים המאורגנות (הן זרים והן תאילנדים) כך שבעונת השיא של התיירות במקום (נובמבר-פברואר) – האזור כולו, כולל חוף הים, עלול להיות עמוס מאד.

לידיעת הגולשים/מטיילים שלנו

בקרוב תעלינה לאתר תוכנית טיול חדשות ומצויינות שתיקחנה אותכם מבנגקוק דרך פאטאיה ועד לקו צ'אנג. בתוכניות טיולים אלה כללתי את המייטב שיש לתאילנד להציע לאורך כל הדרך וכולל כמובן באי קו צ'אנג עצמו. בתום הטיול תוכלו להשאר בקו צ'אנג לנופש איכותי וכמובן אשמח לסייע לכם בבחירת החוף והמלון המתאימים. 

באתר תמצאו מגוון כתבות שלי על כל הנושאים הקשורים לקו צ'אנג: הגעה, המזחים באי, התניידות באי ועוד ; עונות השנה ומזג האוויר ; סקירה על כל חופי האי ; בתי מלון וריזורטים ; פעילויות כייפיות לכל המשפחה ; אטרקציות ומקומות מעניינים לביקור ; הצד המזרחי והלא מתוייר של קו צ'אנג (יעלה בקרוב) ; אטרקציות בדרך לקו צ'אנג (Chantaburi) (יעלה בקרוב) ; שייט יומי לאיים הסמוכים לקו צ'אנג
לחיצה על כל אחד מהקישורים הנ"ל תפתח לכם את הכתבה בנושא

נשמח לראותכם בין מטיילנו ולהעניק לכם חווייה מיוחדת שתשאר חקוקה בזיכרון שנים רבות

קישורים לכתבות נוספות ותוכניות טיול

לתוכניות טיול:
לתוכנית "הטיול מחוף לחוף" – הטיול האולטימטיבי בתאילנד ⇐ לחץ לקישור
לכל תוכניות טיולי האיכות שלנו בכל תאילנד (צפון, מרכז, דרום) ⇐ לחץ לקישור

לכתבות ואינפורמציה:
לכתבות נוספות על קו צ'אנג ⇐ לחץ לקישור 
לכתבות נוספות על איי תאילנד ⇐ לחץ לקישור
לכתבות על כל אזורי תאילנד ⇐ לחץ לקישור
 צור קשר לתכנון טיול איכות פרטי ברמה גבוהה ⇐ לחץ לקישור

לנוחיותכם – סרטון על חופי קו צ'אנג השונים 

שלח קישור למאמר "קו צ'אנג – סקירת חופים – White Sand ו Klong Son (כתבה שניה בסדרה)"


1. קו צ'אנג (Ko Chang)  |   2. קו קוד (Ko Kood)  

בניית אתרים | GalD   
חזור למעלה
כל הזכויות במידע ובכלל זה תמונות וחומרים המופיעים באתר מוגנים בזכויות יוצרים.
העתקה, שכפול, הפצה, יצירת קישור לצורך הפצה או פרסום בדרך כלשהי, אסורים למעט אם ניתן לכך אישור נפרד מפורש ממני מראש ובכתב.
כל הזכויות שמורות © All Rights Reserved
צור קשר
close slider