טיולי איכות בתאילנד
דף הבית » בחירת מלון - בנגקוק » בחירת מלון – כמה טיפים

בחירת מלון – כמה טיפים

 

 מחירו של חדר סטנדרטי בבית מלון נגזר מ 2 דברים עיקריים – טיב המלון (רמתו) ומיקומו – ובבנגקוק, בגלל פקקי תנועה קשים במקומות מסויימים, למיקום יש השפעה גדולה על מחיר החדר. המצב של "בעל הבית השתגע" טוב בעיקר למודעות פרסומת אבל במציאות – מחיר זול יותר של בית-מלון משקף אחת מין השתיים – או שרמת המלון ירודה יותר או שהמיקום שלו גרוע יותר. 

 רוב בתי המלון בבנגקוק, גם הפשוטים שבהם, הם בדרך-כלל מסודרים ונקיים. בבנגקוק – תנו עדיפות למיקום על פני איכות המלון, ז"א – באותו תקציב, עדיף לקחת מלון קצת פחות טוב אבל שממוקם טוב יותר. מיקום המלון הוא זה שישפיע על ביקורכם בבנגקוק במידה הרבה ביותר. מיקום טוב יאפשר לכם להגיע למלון במשך היום כדי לנוח, להתרענן, לאפסן את הקניות ואז לצאת שוב. מיקום פחות טוב יגרום לכך שתסתובבו כל היום מחוץ למלון מזיעים ועמוסי קניות ותגיעו לבית המלון רק לצורך שינה. 

 תתייחסו בחשדנות לתמונות שחלק מבתי המלון, במיוחד הזולים שבהם, מפרסם באתרי האינטרנט – לעיתים לא נדירות אין שום קשר בין התצלום למציאות. 

 תתייחסו בחשדנות למפות שחלק מבתי המלון מפרסם באתרים השונים – בהרבה מקרים הן מעוותות ורחוקות מהמציאות.

 בתי המלון נמצאים בעיקר בתוך הרחובות/סמטאות (נקראות "סוי") היוצאים מהרחובות הראשיים ואורכם של סמטאות אלה יכול להגיע לקילומטר אחד ויותר. בידקו היטב את מיקומו של המלון ביחס לרחוב הראשי בו עוברת הרכבת העילית (למשל, רחוב סוקומוויט). 

 קיימות מספר תופעות נפוצות אצל חלק מהתיירים החוזרים מבנגקוק (בעתיד ארחיב על כך את הדיבור באחת מהכתבות) – אחת מתופעות אלה היא מה שאני מכנה "סינדרום התכווצות המחירים" (החולצה שעלתה 250 באט בשוק, לאחר זמן, מחירה מתכווץ בהבל פה ל 150 באט) ומה שקשור לענייננו היא תופעה דומה – "סינדרום התכווצות הזמנים" – חלק מהאנשים מדווח על זמני הליכה שבהתחשב במרחק שעברו, היו מזכים אותם בוודאות במדליה אולימפית.

 בבנגקוק, ניסיון להקיש ממפת העיר כמה זמן ייקח להגיע מנקודה א' לנקודה ב' יכול להיות מאד מתסכל ומטעה. לפקקים באזורים מסויימים, למבנה וסוג הכבישים ולסידורי התנועה יש חשיבות גדולה בהרבה מאשר למרחק שמשתקף מהמפה וכל מי שמתגורר בבנגקוק מודע לכך. 

שלח קישור למאמר "בחירת מלון – כמה טיפים"

בניית אתרים | GalD   
חזור למעלה
כל הזכויות במידע ובכלל זה תמונות וחומרים המופיעים באתר מוגנים בזכויות יוצרים.
העתקה, שכפול, הפצה, יצירת קישור לצורך הפצה או פרסום בדרך כלשהי, אסורים למעט אם ניתן לכך אישור נפרד מפורש ממני מראש ובכתב.
כל הזכויות שמורות © All Rights Reserved
צור קשר
close slider