ארכיון פוסטים מהחודש: אוגוסט 2014


ה"טיול מחוף לחוף"- אוגוסט 2014 – אינטרמצו הואה היני – מפשטות ליוקרה
העיר הואה הין מכילה את כל המנעד של החיים בתאילנד, החל מהפשטות של כפר דייגים עני אך שמח בחלקו עד לעשירים שבאים להתענג על מנעמי עיירת הנופש, בעצם עד למלך בכבודו ובעצמו. והכל – אלא מה – חי ביחד בהרמוניה נפלאה.
 

הטיול מחוף לחוף – אוגוסט 2014 – היום השלישי: סובב הואה הין
בכל כיון שלא תפנה יש מה לעשות גם במעגל הקרוב של הואה – הין. שעה נסיעה לכל כיוון – שפע של דברים. בדרום כבר היינו (ראה ימים קודמים), בצפון כבר היינו שנתיים קודם. היום נשלים את הטיול מערבה.
 

הואה הין (Hua Hin) – עיירת הקייט המלכותית (כתבה ראשונה בסדרה)
עיירת הקייט Hua Hin נחשבת בצדק לדעת רבים (וגם לדעתי) כעיירת הקייט הטובה ביותר בתאילנד - חופים מצויינים, מי ים נקיים, שלל פעילויות של ספורט ימי ואפילו רכיבה על סוסים בחוף, פארק מים החדיש בתאילנד, שתי שמורות טבע, מסעדות מצויינות, שלל שווקים ואטרקציות רבות מאד ובשנים האחרונות גם חיי לילה מגוונים - הפכו את Hua Hin ליעד החופשה האולטימטיבי עבור תיירים רבים וכמובן גם תאילנדים. העובדה שמזג האוויר בה בחודשי הקיץ הוא הטוב ביותר בתאילנד - מהווה יתרון עצום לישראלים !!
 

Hua Hin – פעילויות, טבע ואטרקציות, שווקים ועוד (כתבה שניה בסדרה)
זו הכתבה השניה בסדרה על עיירת הקייט המלכותית - Hua Hin. כאן ריכזתי עבורכם את השפע העצום של האטרקציות והפעילויות בהואה הין וסביבתה - פארקי מים, טרקטורוני שטח, דייג, שנורקלינג, ספורט ימי, שתי שמורות טבע (אחת מהן הגדולה בתאילנד), שווקים, ירידים, קניות ועוד ועוד - הכל כלול במסגרת מגוון טיולי היום שלנו בהואה הין כפי שתוכלו לראות בסרטון המצורף.
 

הואה הין – חופים ובתי מלון (כתבה שלישית בסדרה)
עיירת הקייט המלכותית הואה הין הינה האיכותית והמשובחת בעיירות הקייט בתאילנד ומפורסמת מאד בקרב תיירים מערביים ותאילנדים כאחד. בשנים האחרונות יותר ויותר מטיילים ישראלים גילו את המקום ומבלים שם את חופשותיהם. עיירת הקייט הואה הין איננה נמצאת על "מסלול העדר לישראלים" והידע על המקום בפורומים השונים רדוד ושטחי ובמקרים רבים גם מוטעה ומטעה. מכיוון שהמהות של עיירת קייט הינה חופים ובתי מלון - החלטתי להקדיש כתבה ספציפית לנושא.
 

הואה הין – דייג בסירת דייגים אמיתית
באזור הואה הין יש עשרות קילומטרים של חופים מצויינים, איים ומפרצים ובהם תמצאו כפרי דייגים קטנים. אחת הפעילויות המענוונות ושמהווה חוויה יוצאת דופן היא יציאה לדייג בסירת דייגים אמיתית. היציאה לדייג יכולה להיות בשעות היום או בשעות הערב והסיכוי להעלות דג בחכתכם הוא גדול - כפי שתראו בסרטון המצורף לכתבה.