טיולי איכות בתאילנד
דף הבית » טיולים בסגנון אחר » 2. הטיולים שלנו בדרום » טיולים בדרום - יציאה מהואה הין » הטיול המקיף לדרום מס' 12 – יציאה מהואה הין – 6 ימים / 5 לילות

הטיול המקיף לדרום מס' 12 – יציאה מהואה הין – 6 ימים / 5 לילות

 הטיול כולל  יום שייט ושנורקלינג באזור צ'ומפון באיים הקטנים בדרך לקו טאו – חשוב בעונת הקיץ בה איי השנורקלינג בצד המערבי סגורים לקהל.

סיום הטיול: סיום הטיול יכול להיות בחוף Ao Nang , העיר קראבי (שדה התעופה) או בנקודות אחרות בדרום כגון קאו  לאק או פוקט. כמו כן, ניתן לסיים את הטיול בדון סאק שם נמצא מזח הספינות לאיים קו סאמוי וקו פאנגאן

הקדמה: לעומת טיול מס' 11 – בטיול זה הורדנו את יום הטיול באזור הואה הין  אך הוספנו יום ולילה נוספים בדרך שבין הואה הין לסוראט תאני, דבר שגם מחלק את הנסיעה הארוכה לשניים וגם מאפשר לשלב עוד אטרקציות ופעילויות נוספות במסלול הטיול כגון יום שייט ושנורקלינג באיים הקטנים שבדרך לקו טאו.

את היום הראשון של הטיול נתחיל בסיור טרקטורוני שטח כייפי של כשעתיים בין שדות האננס וחופי הים באזור, נבקר במפרץ Ao Manao  המקסים עם קופי הלאנגור המיוחדים והביישנים, נעלה עם הרכב לאחד המקדשים היפים ביותר בתאילנד אשר ממנו נשקף נוף מרהיב של כל החופים באזור, ונסיים בחניית לילה בעיירה צ'ומפון. למחרת ימתין לנו יום שייט ושנורקלינג בספינה נוחה ומרווחת (לא פרטית) אשר מצויידת גם במגלשות היישר למי הים. נבלה את היום בשייט נינוח ושנורקלינג בין האיים הקטנים שבדרך לצ'ומפון. בסיום הפעילות ניסע לשמורת קאו סוק.

הימים הבאים בטיול יקחו אותכם לכל האטרקציות המלהיבות ביותר בדרום תאילנד –, שמורת קאו סוק ואגם Cheow Lan הנחשב לאחד האגמים היפים בעולם ,מפרץ פנג-נה עם האי ג'יימס בונד, אזור קראבי עם שפע האטרקציות בו (האי קו הונג, שייט 4 איים, חוף רייליי המפורסם, בריכת האמרלד ועוד). כל זאת עם מגוון גדול מאד של פעילויות כייפיות וחוויתייות בטבע – טראק פילים ,ראפטינג מדהים, שנורקלינג, קאייקים, קאנו, טרקטורוני שטח ועוד– ונעשה בנופים היפים ביותר שתאילנד מציעה למבקריה.  כמו כן – ניתן לשלב בטיול את האומגות המצויינות של קראבי (בתוספת תשלום).

מדובר על טיול פרטי ברמה גבוהה – ואן VIP משוכלל, נהגים מקצועיים, בתי מלון וריזורטים הטובים ביותר בכל אזור ואזור, ארוחת צהריים במסעדות שנבחרו על ידי בקפידה והזמנה על פי תפריט כרצונכם כולל שייקים ושתיה קלה חופשית, סירות פרטיות בכל השיוטים כולל ספידבואט פרטית שתעמוד לרשותכם יום שלם בקראבי, מדריכים מנוסים שנבחרו אישית על-ידי ופיקוח וליווי צמוד ויומיומי שלי.
מטיילים שלנו גם יזכו לאפשרות הזמנת בתי מלון משובחים במחירים מיוחדים בבנגוק ובאתרי הנופש. כמו כן, אנחנו משאילים למטיילים שלנו טלפונים סלולריים כדי שיוכלו לעמוד איתי בקשר בכל עת לאורך כל הביקור בתאילנד, לכל סיוע, הכוונה והדרכה להם יהיו זקוקים בעת שהייתם בתאילנד.

♦♦♦ מדובר בטיול פרטי לחלוטין ובדוגמת מסלול – ניתן להתאים כל פרט בתוכנית בהתאם לצרכים ולרצונות של המטיילים.

סוג הטיול: טיול איכות פרטי
תקופה:
מתקיים כל השנה בהזמנה מראש
אורך הטיול:
6 ימים / 5 לילות  ** עם אפשרות הארכה
זמני התחלה וסיום בכל יום: יציאה בשעה 08:30 ושעה משוערת של סיום הפעילות – 17:30 או מאוחר יותר במידה ומתוכננת פעילות גם בשעות הערב. ** הטיול הוא פרטי ונעשה בקצב שלכם כך שהזמנים גמישים (בתאום מראש)

 

תוכנית הטיול על פי ימים:

יום 1 של הטיול – את היום הראשון של הטיול נתחיל בסיור שטח של כשעתיים עם טרקטורונים בין שדות האננס וחופי הים באזור ולאחריו נבקר במפרץ Manao  היפהפה הזה (נמצא בתוך בסיס חיל האוויר התאילנדי) שם ניפגש עם קופי הלאנגור הביישנים והמקסימים, נאכיל אותם ונשתעשע יחד איתם ונחזה בנופי המפרץ המקסים הזה. נסיעה קצרה נוספת תביא אותנו לאחד המקדשים היפים ביותר בתאילנד ממנו נשקף נוף מרהיב של כל החופים באזור. נסיעה קצרה נוספת תביא אותנו לעיירה צ'ומפון אשר נמצאת מול האי קו טאו ובה נתמקם ללינת הלילה.

יום 2 של הטיול – יום זה יוקדש רובו ככולו לשייט בספינה נוחה ומרווחת (לא פרטית) המצויידת גם במגלשות היישר למימי הים. נשייט בינות לאיים הקטנים והלא מתויירים שבדרך לאי קו טאו ונהנה  מאתרי השנורקלינג הרבים המצויים באזור זה הידוע והמפורסם בזכות אתרי הצלילה והשנורקלינג הרבים המצויים בו. בסיום הפעילות ניכנס לואן הנוח והמרווח אשר ייקח אותנו לשמורת קאו סוק שם נבלה את 2 הלילות הבאים. ** אופציית לינה בעיר סוראט תאני הסמוכה לאגם Cheow Lan

יום 3 של הטיול – את היום הזה נקדיש כולו לאגם Cheow Lan שבשמורת קאו סוק, אגם הנחשב לאחד היפים בעולם כולו !!  סירה פרטית תיקח אותנו לסיור באגם וצפייה בנופים עוצרי הנשימה שבמקום. בהמשך היום נעשה טראק רגלי קצר בשמורה ובסיומו נעלה על רפסודת במבוק ממונעת עם מדריך מקומי המצוייד בתאורה וסיור במערת נטיפים. את ארוחת הצהריים נאכל בריזורט צף משובח באגם ושם גם תוכלו להנות ממגלשות היישר למימי האגם. בסיום הפעילות באגם ימתין לנו הואן וייקח אותנו לריזורט בשמורה שם נבלה את הלילה.
** את ארוחת הערב ניתן לאכול בריזורט או לצאת עם הואן והמדריכה לכפר הסמוך שם תמצאו מסעדה תאילנדית אותנטית ואפילו פיצריה משובחת (ארוחות ערב אינן כלולות בעלות הטיול)

יום 4 של הטיול – יום זה יוקדש לשמורה עצמה וכאן ממתינים לנו שפע של פעילויות כייפיות בטבע המרהיב של המקום – את היום נתחיל בשייט קאנו בנופי השמורה ושייט מקומי מנוסה יחתור עבורכם כך שתוכלו להנות מהשלווה והיופי של הטבע במקום. מכאן נמשיך לשמורה סמוכה שם תוכלו לבחור בין טראק פילים או סיור שטח בטרקטורונים ולאחריו ההיילייטס של היום הזה – ראפטינג על מים גועשים הטוב מסוגו בתאילנד – וכאן יש מסלול קצר יותר המתאים לילדים מגיל 5 ומסלול ארוך יותר המתאים לילדים מגיל 10 ומעלה בלבד (לבחירתכם). אופציה נוספת – במקום הוקמה מגלשה מיוחדת ואתגרית שתעיף את האמיצים שבכם לתוך מימי האגם הקטן.
בתום הפעילות במקום ניסע לחוף Ao Nang שבקראבי שם נתמקם באחד מבתי המלון המשובחים שבחוף אאו נאנג. ** ערב חופשי ב Ao Nang – שפע מסעדות, חנויות, מסג'ים וכדומה

יום 5 של הטיול – יום זה יוקדש למפרץ פנג-נה עם הנופים המרהיבים והאי ג'יימס בונד המפורסם. מפרץ פנג-נה (Phang Nga) הינו אזור טבע, מרהיב ביופיו ויוצא דופן ומיוחד מאד במראהו – משובץ באיים, צוקים, מערות ויערות מנגרובים  ומאופיין במצוקי גיר בעלי צורות שונות ומשונות, הבולטים בחדות מתוך מי האיזמרדג הירוקים של המפרץ והמקנים למפרץ פנג-נה את מראהו הייחודי והמרשים.
סירה פרטית תיקח אותכם לסיור בנופים המרהיבים של מפרץ פנג-נה ולאי ג'יימס בונד הידוע והמפורסם. בדרך מצפה לנו שייט קאייקים למערות באזור (לא לדאוג – שייט מנוסה יחתור עבורכם) וכן ביקור באי Ko Panyee והכפר המוסלמי הבנוי על כלונסאות ובו תמצאו אפילו מגרש כדורגל (!)
** ביום זה ניתן לשלב את האומגות המצויינות של קראבי (בתוספת תשלום).
הלינה היא באותו מלון בו לנתם בלילה הקודם.

יום 6 של הטיול – יום זה הוא ללא ספק אחד מההיילייטס של הטיול והביקור בתאילנד כולו – האיים והחופים היפים ביותר בתאילנד המופיעים בכל הגלויות והפרסומים על דרום תאילנד – האי קו הונג הנחשב לפנינת איי אנדאמאן, חוף רייליי המקסים והמפורסם וכן חופים ואיים נוספים (האי פודה, האי טאפ ועוד)
כיאות לטיול איכות פרטי ברמה גבוהה –  ביום זה נפנק אותכם בספידבואט פרטית אשר תעמוד לרשותכם כל היום. מדובר לא רק בנוחות וסטייל אלא גם בזמני שייט קצרים בהרבה – מה שיאפשר לכם שהות ארוכה יותר בחופים ובאיים והנאה מושלמת.

המלצה: אזור קראבי נחשב בצדק  לאחד האזורים היפים ביותר בתאילנד ובו יש שפע רב של אטרקציות ופעילויות – מומלץ להוסיף יום טיול שכולל את בריכת האמרלד המופלאה, המפלים החמים (הג'אקוזי של הטבע) ושייט קאייקים בפיורדים ובטבע המקסים של אזור Tha Lane

מחיר הטיול כולל:

 נציג שלנו שיקבל את פניכם מיד לאחר הנחיתה בבנגקוק ויסייע לכם בדקות הראשונות
 פגישה אישית איתי בבנגקוק לפני הטיול וסיוע והדרכה בכל נושא.
 נהג מקצועי ורכב מסוג ואן VIP (*ראו הסבר בהמשך העמוד)
הלינות הם בבתי מלון 5 כוכבים (היכן שיש) או בריזורטים/בתי מלון הטובים ביותר בכל אזור בו עובר מסלול הטיול.
 מדריך מנוסה הדובר אנגלית טובה בעל תעודה מטעם משרד התיירות התאילנדי ושנבחר על-ידי באופן אישי.
 דמי כניסה לכל האתרים בטיול
 כל הפעילויות הכלולות בתכנית הטיול כולל טרקטורוני שטח ** לא כולל אומגות בקראבי
 סירות פרטיות בכל השיוטים  כולל ספידבואט פרטית ליום שלם בקראבי  ** חוץ מאשר ביום השייט והשנורקלינג בצ'ומפון
 מים קרים ומגבות לחות ברכב
 ארוחת בוקר בכל ימי הטיול (כלולה בכל בתי המלון/ריזורטים לאורך מסלול הטיול)
 ארוחות צהריים בכל ימי הטיול – מסעדות שנבחרו בקפידה והארוחה היא על פי בחירתכם החופשית מהתפריט כולל דגים ופירות ים וכולל שתיה קלה חופית ושייקים (לא כולל אלכוהול)   
♦ ארוחות ערב אינן כלולות בעלות הטיול  אך במידה ותרצו –  הואן והמדריכה יקחו אותכם למסעדה מומלצת באזור ויסייעו לכם בבחירה
 אנחנו מציידים את המטיילים בכל הדרוש לטיול (ללא תשלום) – מגבות גדולות, תיק חסין מים לשיוטים, מעילי גשם, ערכת עזרה ראשונה ושניה ועוד.
 פיקוח וליווי טלפוני צמוד שלי לאורך כל הטיול – המטיילים מקבלים בהשאלה וללא תשלום טלפונים סלולריים תאילנדים טעונים ומוכנים לשימוש לשם תקשורת נוחה איתי בכל עת.
 אפשרות לזכות בפריבילגיות המיועדות רק למטיילים שלנו כגון בתי מלון משובחים במחירים מיוחדים, סיוע בהסעות ודברים רבים נוספים.
 סיוע אישי שלי לאורך כל הביקור בתאילנד בזמן אמת –  מרגע הנחיתה ועד רגע ההמראה חזרה הביתה.

עלות הטיול:

2 מבוגרים – 74,675 באט (כל אחד)
3 מבוגרים – 58,725 באט (כל אחד)
4 מבוגרים – 53,290 באט (כל אחד)
5 מבוגרים – 48,200 באט (כל אחד)
6 מבוגרים – 44,900 באט (כל אחד)
7 מבוגרים – 42,525 באט (כל אחד)
8 מבוגרים – 40,690 באט (כל אחד)
9 מבוגרים – 39,325 באט (כל אחד)
*  ילדים מתחת לגיל 12 משלמים מחיר מופחת

גילאים 6 – 12 :  הנחה 25%
גילאים 3 – 6  :   הנחה 50%
גילאים 0 – 3  :  ללא תשלום
* הנחת ילדים תינתן בתנאי שבקבוצה 4 מבוגרים לפחות (גיל 12 ומעלה)

משהו כללי על טיולי האיכות שלנו:

כל טיולי האיכות שלנו מתוכננים ומבוצעים על-ידינו מא' ועד תולא ניקנים מספק או מתווך כלשהו !! אין לנו "נציגים" ואין לנו "שליחים" אלא אני דואג אישית לכל פרט, קטן כגדול – אני הוא זה שמתכנן את הטיול יחד איתכם, פוגש אותכם בבואכם לתאילנד ובקשר רצוף איתכם בזמן אמת לא רק בטיול עצמו אלא לאורך כל שהייתכם בתאילנד. כל פרט לאורך המסלול נבדק על-ידי באופן אישי וזו במטרה לתת למטיילים שלנו טיול משובח, איכותי וחווייה שלא תישכח במשך שנים.
הסבר כללי על טיולי האיכות שלנו ==> לחץ כאן

** הסבר על רכב ואן VIP – ואן VIP הינו ואן משוכלל עם 9 מושבים בלבד – רחבים, נוחים ומתכווננים וכן במערכות אודיו ווידיאו (LCD) משוכללות אשר מאפשרות לכם לצפות בסרטים במהלך הנסיעה – אנחנו ממליצים להביא מהבית סרטים האהובים עליכם ובמיוחד עבור הילדים. * כל הטיולים, ללא יוצא מן הכלל, נערכים ברכב מסוג זה, למען רווחת ונוחיות המטיילים.

 לקריאת כל מגוון טיולי האיכות שלנו ==> לחץ כאן
 לצורך הזמנה ולבירורים שונים צרו קשר כאן ==> קישור ישיר ל"צרו קשר"

למעוניינים לקרוא יותר לעומק על המקומות, האטרקציות והפעילויות שבטיול זה:

 מפרץ Ao Manao היפהפה עם קופי הלאנגור הביישנים והמיוחדים החיים בושמורת קאו סוק ואגם Cheow Lan הנחשב לאחד האגמים היפים בעולם ; שייט בקאנו בנופי השמורהשמורת Ton Pariwat עם ראפטינג מדהים, טרקטורוני שטח וטראק פיליםמפרץ פנג-נה המקסים עם האי ג'יימס בונד, קאייקים למערות ועוד ; אזור קראבי שופע האטרקציות עם האי קו הונג הנחשב לפנינת איי אנדאמןטיול 4 האיים ; חוף רייליי ביץ' המפורסםבריכת האמרלד והמפלים החמים ; שייט קאייקים בנופים המדהימים של Tha Lane ; האומגות המצויינות של קראבי ועוד.

♦♦ לחיצה על כל אחת מהאטרקציות המסומנות בכחול תביא אותכם לכתבה מפורטת שלי על אותה אטרקציה

לנוחיותכם – בקרוב יעלה סרטון קצר הכולל קטעים מכל האטרקציות והפעילויות שבטיולים שלנו לדרום היוצאים מהואה הין.

שלח קישור למאמר "הטיול המקיף לדרום מס' 12 – יציאה מהואה הין – 6 ימים / 5 לילות"


הטיולים שלנו בדרום – יציאה מבנגקוק  |   טיולים בדרום – יציאה מהואה הין  |   טיולים בדרום תאילנד – יציאה מהדרום  |   מסלול טיול בדרום תאילנד  

בניית אתרים | GalD   
חזור למעלה
כל הזכויות במידע ובכלל זה תמונות וחומרים המופיעים באתר מוגנים בזכויות יוצרים.
העתקה, שכפול, הפצה, יצירת קישור לצורך הפצה או פרסום בדרך כלשהי, אסורים למעט אם ניתן לכך אישור נפרד מפורש ממני מראש ובכתב.
כל הזכויות שמורות © All Rights Reserved
צור קשר
close slider